Afhold barnedåb i vores flotte lokaler i Odense

Lad os være en del af jeres særlige dag og skabe de perfekte rammer for en mindeværdig barnedåb. Vores smukke og nyrenoverede lokaler på Vindegade 67 i Odense er ideelle til både intime og større sammenkomster. Vi tilbyder fleksible løsninger, hvor I kan medbringe egen forplejning, og vi sørger for alt fra oprydning til rengøring, så I kan fokusere på at nyde dagen med familie og venner.

PRISER FRA 4995,-

Barnedåb i vores flotte lokaler


Giv jeres barnedåb den perfekte ramme i vores nyrenoverede og stilfulde festlokaler på Vindegade 67 i Odense. Lokalerne ligger centralt i Odense kun få minutters gang fra Odense Banegård.


Vores flotte nyrenoverede lokaler med grå vægge, blå velourstole og hyggelig bar, har plads til 15-400 gæster

Vores hyggelige og moderne faciliteter er perfekte til en hver slags begivenhed. Uanset om det skal være simpelt og hyggeligt eller man ønsker at gå all-in.

Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.12.34___serialized2
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.18.23
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.14.12
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.16.04
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.03.28
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.13.07
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.16.43
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.17.46
Skærmbillede 2024-11-07 kl. 22.18.07

HVORFOR VÆLGE VORES LOKALER?

    Giv venner og familie en fantastisk oplevelse, der vil blive husket!

     PARKERING OG TRANSPORT


    Lokalet ligger tæt på Odense banegård og er dermed tæt på bus og tog, hvilket betyder, at infrastrukturen er perfekt – endvidere er der rig mulighed for parkering.



    Overnatningsmuligheder:

    Hvis dine gæster rejser langvejsfra eller foretrækker at blive overnatning, har vi et udvalg af hoteller og indkvarteringsmuligheder i nærheden. Så kan alle slappe af og nyde festen med ro i sindet, velvidende at der er overnatningsmuligheder i nærheden.

    RUNDVISNING

    SELSKABSLOKALE

    NATKLUB

    Priserne varierer alt efter, hvilket lokale du vælger til din fest. Du kan finde detaljerede prisoplysninger under hvert enkelt lokale herunder:

    SELSKABSLOKALE

    15-85 GÆSTER

    NATKLUB

    50-400 GÆSTER

    MAD & DRIKKEVARER

    Der er både mulighed for at afholde arrangementer med og uden spisning. Vi samarbejder med leverandører, som kan levere maden eller i kan selv medbringe maden ude fra.


    Inklusiv i lejen kan i frit medbringe egne drikkevarer. Alternativt kan i benytte en af vores samarbejdspartnere til at levere drinks/cocktail bar, fadøl og andet.

    MUSIK & BILLEDER

    Vi samarbejder med professionelle DJ's, som kan få alle jeres gæster ud på dansegulvet. Herudover kan vi tilbyde selfiecam til jeres fest, så i kan forevige natten med de sjoveste og bedste billeder.


    Mulighederne er mange og vi hjælper gerne med sparring til jeres arrangement.

    UDFYLD FOMULAREN OG MODTAG ET TILBUD

    unsplash